Unilever grote winnaar SponsorRingen met hulp Omo


Unilever
is gisteravond twee keer in de prijzen gevallen bij de uitreiking van de SponsorRingen 2006, de prijs voor prestaties op het gebied van sponsoring als meer subtiele reclamevorm.
Het won de SponsorRing Oeuvre voor haar vernieuwende sponsoringbeleid in de afgelopen jaren en ging ook nog naar huis met de SponsorRing Innovatie voor de Omo Buitenspeelbond, meldt Adformatie Online. De case

De case voor Omo was volgens de jury ‘opvallend en onderscheidend. ‘De case heeft grote respons gekregen in de samenleving en een enorme publiciteit opgeleverd.’
De winnaar van de SponsorRing Oeuvre werd bepaald door de aanwezigen bij de uitreiking van de SponsorRingen en de deelnemers aan het SponsorHuis congres dat eveneens gisteren werd gehouden. In de categorie Sport ging de ring naar ABN Amro voor de deelname aan de Volvo Ocean Race. Er was in het juryrapport veel lof voor de bank: ‘Voortreffelijk opgezet en uitgewerkt in een uitstekend geïntegreerde case. De effecten zijn gedetailleerd gemeten en vrijwel alle doelstellingen zijn gehaald.’

Verder waren er prijzen voor Nieuwe Revu (Nachttempel), Brand Bier (theaterfestival De Parade), Mexx (tentoonstelling Fashion DNA), Djoser (partner Unicef) en Ouwehands Dierenpark (sponsoring tv-programma ZOOP).

Lees ook:Jumbo Supermarkten Sponsor van het Jaar 2015
Lees ook:KPN grote winnaar SponsorRingen 2014, oeuvreprijzen voor TVM en Robeco
Lees ook:ING Sponsor, Rijksmuseum’s Hendrikje Crebolder Sponsor Personality van het Jaar
Lees ook:Essent Sponsor van ‘t Jaar, Sponsor Personality Unilever’s Weijers
Lees ook:KPN, Rabobank met 2 cases genomineerd voor SponsorRing

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.