Reclame voor ‘antwoorden waarmee je verder kan’ van UWV

UWV reclameEen organisatie waarvan je niet meteen verwacht dat-ie reclame maakt voor zichzelf is de UWV -voluit Uitvoeringsinstituut Werknemers- verzekeringen- met slogan ‘Werken aan perspectief.’ Dat is de organisatie waarmee je te maken krijgt als je je baan verliest of al lange tijd ziek bent. In de aantrekkelijk ogende advertentie onlangs (KLIK erop om wat te vergroten) worden vragen gesteld waarop je op de UWV-site antwoorden krijgt ”waarmee je verder kan.” We hopen maar dat je er geen blauwtje loopt.

 

Lees ook:Nieuwe wet voor Wajong-ers onderwerp advertentie UWV
Lees ook:Bureau Gevonden Voorwerpen adverteert vanwege Gay Pride
Lees ook:DAS geeft vandaag enkele uren gratis advies meldt advertentie
Lees ook:GasPedaal doorzoekt 10 grootste auto-occasion sites
Lees ook:Reclame maken met start-ups door Twente University

5 reacties op “Reclame voor ‘antwoorden waarmee je verder kan’ van UWV

  1. NN

    Taalkundig is “kan je” onjuist.
    Het werkwoord is kunnen. Dus: ik kan, jij kunt, hij kan, wij kunnen, jullie kunnen en zij kunnen.

      /   Beantwoorden  / 
  2. Redactie, Michael

    @NN: Je hebt gelijk, aantekening erbij gezet, maar ”kan je” is wel helemaal spreektaal geworden en dus ingeburgerd genoeg om zo te worden gebruikt in bewust ‘eenvoudig’ geformuleerde advertentietekst.

      /   Beantwoorden  / 
  3. Monique

    Nee, is geen spreektaal geworden. Alleen misschien in de randstad. Ik kan er niet meer naar luisteren.

      /   Beantwoorden  / 
  4. ronald

    zou graag alle platen hebben van deze campagne, waar kan ik die vinden?

      /   Beantwoorden  / 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.