‘Naakte’ Doutzen Kroes, tranen en baby in arty WNF-spotje

‘Hioe ha, hioe ha, hioe haaaaaaaaaaa.’ Circuleert sinds kort op internet, deze fraai gemaakte arty infomercial van het WNF (de maker is mij helaas onbekend). En een keertje niet over dieren. Ik citeer voor het gemak de Volkskrant erover: “Het Wereld Natuur Fonds weet hoe het nieuwe leden moet werven: de nieuwste commercial, gemaakt door reclamebureau Selmore, bevat tranen, een naakte Doutzen Kroes én een baby.” Waarschijnlijk Doutzen’s baby Phyllon Gorré gok ik. Alleen die rare muziek, hioe, ha, enzo, wat wordt dáár nou mee bedoeld vraag ik mij af. De natuur, dat ben jij. Geef de aarde door, luidt de boodschap. Zoals Doutzen dat doet. Kies jouw manier van de 50 via deze site. Ik hoop dat de aldus gebrachte boodschap blijft hangen.

Lees ook:L’Oréal haakt lief in op geboorte Doutzen Kroes’ zoontje
Lees ook:Doutzen Kroes vertelt hiv-verhaal in Dance4Life-spot
Lees ook:Doutzen kondigt Summer Sale H&M aan met watermeloen
Lees ook:Doutzen Kroes’ sensuele commercial voor cashmere-merk Repeat
Lees ook:Doutzen Kroes maakt ook al Samsung Galaxy S4-reclame

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.