Au. Om een perfecte ouder te zijn hoef je niet perfect te zijn

Cheerleader. Zo heet deze aardige infomercial uit de VS van de Ad Council, dat zich het best laat omschrijven als de Amerikaanse SIRE/Stichting Ideële Reclame. Het betreft een Public Service Announcement*.De boodschap van het voor de werving van pleegouders -en ouders in het algemeen- bedoelde filmpje Cheerleader is: You don’t have to be perfect to be a perfect parent. There are thousands of teens in foster care who take you just as you are.” Helaas meldt the AdCouncil nooit de naam van het reclamebureau dat hun

filmpjes maakt. Bron: rechtstreeks.

* Over PSA’s: ”Whereas the objective of a standard advertisement is to market a product, a PSA is intended to benefit the public interest, by raising awareness of an issue, affecting public attitudes, and potentially stimulating action,” vertelt ons Wikipedia (een organisatie die ik zo nu en dan graag financieel steun).

Lees ook:Het anti-inbraakgordijn en de klittenband van InShared
Lees ook:Sony Playstation 4: nieuw draakspotje als teaser lancering
Lees ook:Biertje Bud Light steekt de draak met product placement
Lees ook:Drones ingezet om Cup Noodles te bestellen meldt spotje
Lees ook:Celeb chef Gordon Ramsay misbruikt in grappig pizza spotje

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.