Stemmen of kop in het zand? Sterke reclameactie in Hongarije

Stemmen of kop in het zand.” Pas in 1989 arriveerde democratie in Hongarije, maar sindsdien is het geloof erin gestaag afgenomen. Begrijp ik uit de tekst bij deze guerrilla-actie in Budapest. Een erg goeie, en goedkope, die veel aandacht trok vlak voor de verkiezingen daar, inmiddels al weer een tijdje geleden. Bedacht door reclamebureau DDB  ”on behalf of the Hungarian Democracy.” Misschien kun we deze actie nog even herhalen in Nederland, begin volgende maand, zodat de opkomst weer een stimulans krijgt. Want hard nodig. Via AdsoftheWorld/Cor Hospes.

Lees ook:Mooi reclamestuntje in de bioscoop, van modeverkoper Daffy’s in VS
Lees ook:Nieuw ijssmaakje Ben & Jerry’s maakt reclame voor ‘inclusieve democratie’ in VS
Lees ook:Voor vrouwen voor wie afvallen te moeilijk is (is er Colun)
Lees ook:Gigaslang neemt Deense autobus in houdgreep (als reclame voor dierentuin)
Lees ook:Huidvriendelijke abri van zonnecrême Garnier in India

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.