Wiegedood onderwerp keihard spotje met veel geschreeuw

Nothing’s as painful as losing a baby.” Keihard, maar keigoed. De Britse liefdadigheidsstichting Study of Infant Deaths -helpt ouders, doet onderzoek- lanceerde net deze informercial, met vrouwen, schreeuwend van pijn bij de geboorte van hun baby’s. Gemaakt door reclamebureau JWT in Londen. Via Campaign. PS Ook in Nederland is er een Stichting Wiegedood.

Lees ook:Keihard: messendragers vaker gestoken met eigen wapen in Londen
Lees ook:Geboorte olifantje met Troetel-inhaker gevierd door Plus
Lees ook:Hard spotje: vuil water kan doden, doe er wat aan zegt World Vision
Lees ook:Camera volgt vrouw met misvormd gezicht als onderdeel campagne
Lees ook:Komt een meisje bij de tandarts … (briljant spotje Child Abuse)

0 reacties op “Wiegedood onderwerp keihard spotje met veel geschreeuw

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.