Frissfruitcampagne voor ‘zacht fruit’ dit jaar ook in attractieparken

Attractiepark Hellendoorn laat haar bezoekers dit seizoen proeven van vers fruit. Het park doet mee aan de zogenoemde Frissfruitcampagne, samen met acht andere attractieparken in Nederland. Naast aanpas- singen op de menukaart, zijn er proeverijen. Vooral het zachte fruit, zoals aardbeien, fram- bozen en bramen, wordt onder de aandacht gebracht. Een van de initiatiefnemers van de campagne is de Nederlandse fruitsector, via AGF Promotie. De Friss- fruitcampagne is vandaag gestart in de Keukenhof in Lisse. ''Zacht fruit kan zich moeiteloos meten met ander fruit als het gaat om voedingswaarden en gezonde stoffen.
Aardbeien, bramen, frambozen en bessen bevatten weinig calorieën, maar
zitten wel boordevol belangrijke stoffen, zoals vezels, anti-oxydanten
en vitamine C
,'' zegt AGF over de campagne, die vorig jaar ook werd
gehouden.

Lees ook:Campagne moet eten van groente en fruit stimuleren
Lees ook:‘Het mooiste lentepark ter wereld’ noemt Keukenhof zich in advertentie
Lees ook:Frank Lammers als tuinkabouter in Jumbo’s groente en fruit-spotje
Lees ook:‘Berijd me zacht’ ondeugend advies aan jonge scooterrijders
Lees ook:De lente begint vandaag dus Keukenhof opent meldt reclame

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.