1 april moet in Engeland Energie Verkwistings Dag worden

Leuk idee! Deze Britse viral of internetcommercial introduceert lomperik Dan Power, meester in het verkwisten van energie. De organisatie erachter, Together, ageert tegen klimaatverandering en 1 april, daar April Fools Day geheten, mag Energie Verkwistings Dag worden. Op de site energiewastingday.com zijn meer tips te vinden van Dan, evenals links naar zijn Myspace- en Facebook-pagina's. Together wil zo met de doe zuinig met energie-boodschap vergezeld van een dosis humor een breder publiek zien te bereiken. ''Zo kunnen we laten zien hoe belachelijk het verkwisten van energie eigenlijk wel is,'' aldus campagne- baas David Hall op Utalk Marketing.

Lees ook:NL Energie vergelijkt prijzen met Nuon, Essent en Eneco in reclame-uitingen in de dagbladen
Lees ook:Frans Bauer opvolger Maurice de Hond in campagne NL Energie
Lees ook:Greenchoice maakt geen reclame voor zonnecrème, maar voor zonnepanelen (en groene energie)
Lees ook:Greenchoice in advertentie: ‘voordeligste energieleverancier’
Lees ook:Engie is trots op Kiki Bertens en positief over haar energie zegt advertentie

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.