DekaMarkt grote winnaar Online Folder Awards

Dekamarkt spread met wildDekamarkt folderDe online reclamefolder van supermarktketen DekaMarkt is door consumenten gekozen tot beste online folder van 2015. De folder (KLIK erop om te vergroten) werd beoordeeld met gemiddeld een 8.6 zeggen de organisatoren, site Reclamefolder.nl. ”Meer dan 7.000 consumenten brachten hun stem uit tijdens de tweede editie van de verkiezing, die jaarlijks wordt georganiseerd door Reclamefolder.nl. In totaal zijn er 138 foldersbeoordeeld. De folder van de Hema werd door consumenten in de onderzoeksperiode het meest gelezen. De stemmers waarderen de overzichtelijke opmaak van de reclamefolder van DekaMarkt. Ook zijn zij positief over de combinatie van relevante aanbiedingen en ‘leuke weetjes over producten’ (zie in illustratie stukje over wild).

DekaMarkt is een supermarktketen met 83 winkels in Noord-Holland, Zuid-Holland, Gelderland, Overijssel en Flevoland. ”Onze historie gaat terug tot 1941, het jaar waarin oprichter Dirk Kat de eerste kruidenierszaak opende in Velsen-Noord. De drie kernwaarden van de DekaMarkt zijn: Vers, Vriendelijk & Voordelig,” aldus de supermarkt zelf.

Lees ook:Elektrisch rijden met feestdagen aangeboden door Liander
Lees ook:De Tuinen luidt naamswijziging in met speciale 3=1-aankoopactie meldt advertentie
Lees ook:Super de Boer strikt dietgoeroe Sonja Bakker voor reclame in winkels
Lees ook:Moeder wacht op bloemen-reclame voor Moederdag
Lees ook:Gezondheidswaarschuwing over Moscovische Tulband meldt Vomar in advertentie

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.