Online experts kiezen beste reclamecampagne op social media

Wat waren de drie beste Nederlandse social media-campagnes van 2011? Dat wilde vakblad/site Adformatie graag weten en stelde die vraag aan Roos van Vugt (social media manager Deloitte), Jelle Kolleman (creative director Red Urban), Marthijn Klopper (Interactive creative Eigen Fabrikaat) en Jan Willem Alphenaar (social media adviseur). ”En vooruit: ze mogen ook een eigen campagne noemen,” aldus Adformatie. ZIE ZE allemaal op Adfo-site. Bijgaand beeld is van de KLM Tile & Inspire-campagne van Tribal DDB/DDB Amsterdam (de Delfts Blauwen-vliegtuigstickers).

Lees ook:‘KLM Tile Yourself’ leidt Top 5 Social Media-lijstje WebAds
Lees ook:Nijntje maakt in China reclame voor KLM en Amsterdam
Lees ook:ING gaat voor de toekomst van jongeren in ‘nieuwjaarscommercial’
Lees ook:Staat daagt Greenpeace om ‘Denk Vooruit’-persiflage
Lees ook:Rechter: Greenpeace mag BiZa-campagne persifleren

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.