Suggesties? Tros Radar: vanavond aandacht voor Loden Leeuw

Suggesties gevraagd. Traditiegetrouw reikt het tv-programma Tros Radar in januari weer de Loden Leeuwen uit. Hiermee worden de meest irritante commercials van 2011 ‘beloond.’ Welke commercials en bekende Nederlanders in een commercial moeten volgens jou op de shortlist? Je kunt het Tros Radar laten weten via dita dit formulier. Vanavond, vanaf 20.30 uur op NL1, doet het tv-programma vast een voorzetje, los van een inzendoproep, en blikt het terug op vorige jaren. In 2010 ging de Loden Leeuw naar Postal Gold en de ‘LL voor BN’ers’ naar Arie Koomen van Mediamarkt (bijgaand beeld). In 2009 ging de ‘eer’ naar respectievelijk Hi en Frans Bauer (NL Energie), en in 2008 waren de ontvangers Specsavers en Joop Braakhekke (Ambi Pur). PS Ik zie liever onderscheidingen voor leuke reclame, zoals de Gouden Loeki, dat stimuleert goeie reclame veel beter volgens mij. Maar als de Loden Leeuw er dan tóch is: doet mij er dan maar eentje voor Johan Derksen (weer NL Energie) en die andere voor Plus-supermarkten.

Lees ook:Poll Reclamewereld: Loden Leeuwen Specsavers en Joop Braakhekke terecht?
Lees ook:Poll Reclamewereld.blog: Loden Leeuwen Specsavers en Braakhekke terecht
Lees ook:Loden Leeuwen 2008 voor Specsavers en Joop Braakhekke (Ambi Pur)
Lees ook:Tros/Radar vraagt inzendingen voor Loden Leeuw 2012
Lees ook:Gordon, Mulder, Klok, Paulusma, Bloemen dingen naar Loden Leeuw

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.