Osocio, het Engelstalige maar vanuit Nederland gerunde blog over sociale en andere non-profitcommunicatie, is bezig met de verkiezing van de ‘Beste (sociale) campagne van 2009.’ De redactie van Osocio heeft al een shortlist van tien campagnes geselecteerd om uit te kiezen. Dat zijn filmpjes, maar ook individuele uitingen, zoals bijgaande. Een vakjury van Osocio-bloggers, aangevuld met enkele vakrelaties, onder wie o.g., maakt volgende week de uitslag bekend op die site, waarmee Reclamewereld.blog goede collegiale banden heeft. ZIE alle 10 genomineerde uitingen HIER.
Lees ook:Osocio vervangt blog Houtlust voor internationale sociale campagnes
Lees ook:‘Met reclameprijzen voed je de armen niet’ zegt blog Osocio in campagne
Lees ook:Vernuftige video tegen messenbezit is Osocio’s Beste Campagne van 2009
Lees ook:John F. Kennedy door Greenpeace ingezet voor klimaatboodschap
Lees ook:Wintercollectie met bontgeklede modellen voor de armen in Israel