Gouden Loeki winnaars voorronde MEI: Heineken, KPN en M&M’s

Van de 10 voor de maand MEI door de STER genomineerde commercials gaan er, zoals gebruikelijk, drie door naar de halve finale van de Gouden Loeki-competitie in december dit jaar. Na de stemming over de leukste/beste commercials van de maand door het Nederlandse kijkerspubliek is de uitslag, zoals gemeld door de STER: eerste werd, zoals verwacht, Heineken/Walking Fridge (reclamebureau TBWA\Neboko), twee KPN/Bundel (N=5) en drie M&M’s/Mona Lisa (FHV/BBDO). Voor de volgorde van de andere zeven van de tien genomineerde commercials voor mei zie de overlees.

Adverteerder Naam commercial
1. Heineken Walking Fridge
2. KPN Bundel
3. M&M’s Mona Lisa
4. McDonalds Stedentrip Rome
5. Bol.com Pinautomaat
6. Albert Heijn Voordeelpak
7. Peijnenburg Personal Trainer
8. Auping Smoorverliefd
9. Dolfinarium Harderwijk Sterren ronde
10.Hema Beha’s

Lees ook:Gouden Loeki 2009: kiezen uit 10 genomineerde spots/MEI
Lees ook:Gouden Loeki winnaars voorronde JUNI: Beter Horen (met Ajacied Suarez), WNF en KPN
Lees ook:Heineken, Albert Heijn en LOI winnaars Gouden Loeki voorronde JANUARI
Lees ook:Gouden Loeki winnaars voorronde JULI: Heineken, C1000 en Anti-discriminatie/Postbus 51
Lees ook:Gouden Loeki winnaars voorronde AUGUSTUS: Suzuki, KPN en ABN Amro

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.