Rugnummer-actie Heineken in aanloop naar het EK Voetbal

”Ik ben te zien in de #Heineken #Rugnummers #Commercial. Plaatje: http://ow.ly/i/AKQR.” Twitterde onze man op grote hoogte, in de Soyuz, trots: André Kuipers, oftewel @space_andre. ”Met jouw eigen Rugnummer,” zegt Heineken over de nieuwe actie, ”kan je ook jouw steentje bijdragen aan het ultieme doel: de Europese Titel. Wat doe jij voor Oranje?” Check facebook.com/heineken. Een campagne die de verbondenheid tussen de bierbrouwer, Oranje en de fans benadrukt, ten behoeve van dat grote doel, de titel. Iedereen krijgt bij aanschaf van een kratje Heineken het speciale Rugnummer-shirt met daarop een uniek nummer krijgt. Waarmee veel te doen is. Meer over die wat gecompliceerde actie op site Adformatie. Zie ook het hoe het werkt-filmpje van Heineken hier. Ook Jupiler doet aan EK-shirts. Lees er hier over.

Lees ook:Na ‘t Duitsertje pesten, de vrieskist van Nuon (re energieshirt)
Lees ook:Duitsertje pesten met Energieshirt in Nuon-reclame
Lees ook:Harry van AH maakt shirtreclame voor Heineken’s Samba shirt
Lees ook:Heineken viert Koningsdag met W-hals reclameshirt (met filmpje)
Lees ook:Het Hollandse WK Voetbal-sambafeest en sambajurk van Heineken

Eén reactie op “Rugnummer-actie Heineken in aanloop naar het EK Voetbal

  1. C. Uzado

    Vind het persoonlijke een beetje een goedkope marketing manier. In tegenstelling tot voorgaande jaren. [Naam afzender aangepast wegens spamming-red.]

      /   Beantwoorden  / 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.