”Liefdesportret in taal, beeld en geur.” Dat is kort het Good Luck-verhaal van het gezamelijk door reclamemaker en fotoverzamelaar Erik Kessels (mede oprichter reclamebureau KesselsKramer) en auteur Christine Otten gemaakte Boekenweek-essay 2011. In het kader van het motto van de boekenweek (16 t/m 26 maart), GESCHREVEN PORTRETTEN –CV en i.o.v. Stichting CPNB komen zij met een fictief fotoverhaal, getiteld Good Luck. Het is gebaseerd op een gevonden fotoalbum van twee onbekende geliefden. Het essay-€6 in de boekhandel- houdt niet op bij beeld en tekst: speciaal voor het essay is het gelijknamige parfum Good Luck ontworpen door Tanja Deurloo. ”Een wereldprimeur: een boek in taal, beeld én geur.”
Lees ook:Bijna te snelle reclame voor nieuwe Honda-modellen
Lees ook:Luchtbelletjes Micallef’s parfum ‘B’ als reclamemiddel
Lees ook:Rens Kroes verkoopt bestsellers en de beste wensen in advertentie
Lees ook:De mannen van Strongbow leveren een zware bank af
Lees ook:Tinker Tailor Soldier Spy: de reclametrailer van de speelfilm