Of dit ook een guerilla-actie is moet ik guerilla-specialist en boekenschrijver Cor Hospes nog eens vragen, leuk is-ie wel en effectief ook. Mini Canada´s reclamebureau TAXI 2 vond dat de nieuwe Mini Convertible met de open kap wat extra aandacht verdiende, en dat kreeg-ie, tijdens ”testritjes” in downtown Toronto.
Lees ook:Vanwege mini nazomer: mini-ijsjes Ola in AH reclame
Lees ook:Naar de haaien met Volkswagen in onderwater spotje
Lees ook:Schuddende tieten-syndroom in spotje voor BMW’s Mini
Lees ook:Huis zelf verkopen op ‘eerlijke’ site Jaap-advertentie
Lees ook:Kind wordt krachtpatser van melk, een van de tien voorbeelden van briljante buitenreclame-uitingen
Een pluim van de meester, alhoewel die handjes er wel erg opblaaspopperig uit zien. Lacht die man daarom zo??
Het mocht vermoedelijk niet tè echt lijken, Cor … Anders gevaar in het verkeer?