Nederland wordt roze gekleurd meldt spotje T-Mobile

Tijdens de Gay Pride in Amsterdam is de kleur roze altijd volop vertegenwoordigd. Logisch, want het is de kleur vT Mobile rozean de liefde, vriendschap en vreugde. Bovenal is het de kleur van de vrijheid om de mooiste dingen in het leven te delen met wie je wilt. Met die gedachte hebben de reclamebureaus Red Urban en Etcetera -met klant T-Mobile van die roze huiskleur, dus wie roze denkt, denk…- deze week #ROZE in het leven geroepen: ”een sociale beweging om het

hele Nederlandse social media-landschap roze te kleuren”, meldt een persbericht vandaag enthousiast. Op Deel Roze kun je je foto uploaden die er vervolgens met een roze filter uit komt rollen. Op deze website zie je ook de complete verzameling geüploade foto’s, waardoor dit een online eerbetoon wordt aan alles waar Nederland voor staat, aldus het bericht.

Ben je zaterdag 2 augustus in Amsterdam met de Canal Parade? Grote kans dat je een roze filter in je handen geduwd krijgt, want die middag worden 10.000 roze filters uitgedeeld die je over de camera op je smartphone kunt plakken.

Aldus het bericht van reclamebureau Etcetera

Lees ook:Van zwart/wit naar kleur: de nieuwe Old Amsterdam-spot
Lees ook:Be gay for a day: reclame voor Roze Maandag in Tilburg
Lees ook:Homo pinguïns maken reclame voor de Roze Filmdagen
Lees ook:Na speelfilm ‘The Huntsman’ mag Rabobank dagblad Metro met reclame verpakken
Lees ook:Het anti-plak logo van Flexa, gedemonstreerd in spotje

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.