Waar Fer, Lens, Maher, Martins-Indi, Narsingh, Sneijder, van Persie, van der Vaart, van der Wiel, & Veltman verliefd op voetbal werden

WK Voetbal In naam van Oranje foto'sIn naam van Oranje.’ Een leuke nieuwe Nederlandse campagne van Nike. En anders dan anders. Want met foto’s van de plaatsen waar tien door de Amerikaanse gesponsorde Nederlandse topvoetballers verliefd werden op hun sport. Een hommage dus. Bijgaand de locaties van Wesley Sneijder (bij Utrechtse lagere school) en Bruno Martins-Indi (voetbalclub Spartaan ’20). Zie alle locaties van de tien spelers op de SITE van de in Amsterdam gevestigde fotograaf Paul D. Scott (KLIK erop om wat te vergroten), die in opdracht van reclamebureau Anomaly Amsterdam werkte. Scott schrijft: ”This awareness campaign pays homage homage to where our Dutch Lions come from. These visuals represent the players: Fer, Lens, Maher, Martins-Indi, Narsingh, Sneijder, van Persie, van der Vaart, van der Wiel, & Veltman.” Nogmaals: zie ze HIER.

Bron: AAdB

[PS] Leuk blog, Reclamewereld? KLIK

Lees ook:Wesley Sneijder maakt wel reclame voor Nederland-Italië
Lees ook:Wesley Sneijder laat zich niet gek maken in Nike-spotje
Lees ook:Leeuwen voetballen ècht in opzienbarend WK-spotje van KNVB’s kledingsponsor Van Gils
Lees ook:Ridley Scott’s sci-fi Prometheus ingeluid met reclame-trailer
Lees ook:‘Beste opleider van het WK’ pronkt Feyenoord in club-advertentie

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.