Mooie chocolade voor luchtreiziger met slechte plaats-spot

De ‘Anthon Berg Generous Upgrader‘ zei mij niets, zelfs de naam Anthon Berg eigenlijk ook niet, tot vandaag. En nu zeg ik: naar Schiphol halen, mmm. De Deense chocolade fabrikant Anthon Berg wilde luchtreizigers op het vliegveld van Copenhagen haar producten als lekker reclamestuntje op een originele manier laten proeven/sampelen. En tegelijkertijd haar imago van genereus benadrukken. Dus werd een speciale machine ontwikkeld, die je boarding pas tijdelijk inslikt, leest en, in samenwerking met SeatGuru, chocola uitspuwt (en je pasje). Leuk: hoe ‘slechter’ je zitplaats in het vliegtuig, hoe meer chocolade je krijgt. The Upgrader-campagne is gemaakt door reclamebureau Robert/Boisen & Like-minded in de Deense hoofdstad, met TIR.

Lees ook:Schoenzetten bij vendingmachine Chocomelreclame
Lees ook:Chocola voor volwassenen in de reclame bij Doorgaan
Lees ook:Damn, gemist, Le Salon du Chocola met chocomodellen
Lees ook:Chcolade Festival komt er weer aan meldt buitenreclame
Lees ook:Teva x Han Kjøbenhavn in promofilmpje over sandaal

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.