Voor gamers sinds 1995: terugblik bij lancering Playstation 4

Zie de evolutie van een van de meeste populaire vermaakproducten ooit. Een vermakelijke mini-docu van ruim drie minuten over Playstation, for the players since 1995, als reclame-video uitgebracht door Sony ter gelegenheid van de aanstaande lancering van de nieuwe PlayStation 4.  De regie is van Adam Wells en Will Smith van Got Got Need en toont de verschillende gedaantes van het apparaatje in de periode 1995-2013, gezien vanuit een slaapkamer van een jongen/man.

Lees ook:‘We Surf’ heet mini-docu als reclame voor Sundek Beachwear
Lees ook:Bedrijf de liefde door een matras te geven zegt Ikea in spotje
Lees ook:Mini Rocketman Concept-car gelanceerd zonder mini-babes
Lees ook:Wie beschermt hun toekomst? Kinderen in actie rond klimaattop in Copenhagen
Lees ook:Mini met Xenonlampen tegen gebouw geplakt, als buitenreclame

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.