Relatie tussen twee robotten onderwerp Spike Jonze’s creatie voor Absolut Vodka

Het hoefde niet over wodka te gaan, en al helemaal niet over merk Absolute Vodka. De gevierde film- en commercialregisseur Spike Jonze kreeg 30 minuten om een filmpje te maken over iets, dat belangrijk was voor hem. Totale creativiteit was hem gegund met andere woorden; goed van Absolute. Het werd een filmpje over de relatie tussen twee robots die in Los Angeles leven (gespeeld door acteurs Andrew Garfield en Sienna Guillory). ‘I’m here‘ wordt vertoond op het Sundance Film Festival deze week in Utah in de VS en het Film Festival van Berlijn vanaf 20 februari a.s. Bijgaande korte reclametrailer komt in véél landen op tv. In maart volgt een ”global release” via site www.imheremovie.com (waar meer informatie op staat). De samenwerking met Jonze was bedacht door reclamebureau TBWA\Chiat\Day in Los Angeles, meldt TIR.

Lees ook:Reclametrailer film Absolut NY-Z met optreden van Jay-Z
Lees ook:‘Awakening’ – de reclametrailer voor Halo 4 (voor Xbox 360)
Lees ook:Actrice Ali Larter in knotsgekke reclametrailer voor knotsgekke Lemon Drop-film van Absolute Vodka
Lees ook:5-jarige Food Filmfestival on Tour meldt advertentie
Lees ook:George Clooney in reclametrailer Corbijn’s The American

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.