SP biedt nieuwe leden als reclamestunt een gratis horloge aan

Ah, gaat dáár een deel van het salaris van de SP-parlementariërs naartoe… De SP, de politieke partij van Jan Marijnissen, heeft voor het eerst wat ledenverlies geleden en wil daar snel wat aan doen. Een opmerkelijke nieuwe reclamestunt werd bedacht. Als je lid wordt, en dat kost slechts 5 euro per kwartaal (''meer mag ook uiteraard''), krijg je als welkomsgeschenk een ''uniek Thonik-designhorloge'' met de bekende tomaat erop. Bovendien krijg je als SP-lid elke maand het nieuws- en opinieblad de Tribune in de bus, en kun je gratis abonnement nemen bij tomaatnet, de Internetprovider van de SP. En dat allemaal voor 20 euro per jaar… Mag dat? Is dat niet een vorm van concurren- tievervalsing door de Socialistische Partij? Het wachten is op een iPod van de PvdA (:-)

Lees ook:Dagblad Metro compleet door KPN ingepakt met Compleet-reclame
Lees ook:Imca Marina en Ali B in Deezer Music-spotje T-Mobile
Lees ook:Goedkope iPad en meer bij abo NRC Next of NRC H
Lees ook:Nu iPad 2 in de reclame bij 2j-abo op NRC Handelsblad
Lees ook:Gezinsgevoel met een knipoog in politieke spot van de SP

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.