Hoe een Nike golfbal in viral een potje majo doorklieft


Nike Golf
liet een aantal VIRALS produceren, ter introductie, in Amerika begin deze maand, van de Juice 312 golfbal. Kost 28 dollar per dozijn, maar dan heb je ook wat. De reclame: ‘So powerful and explosive and so certain to energise golfers to ‘juice it’, there could be only one name for it.’’ Helaas, 312 zegt mij niets. Weer even citeren dan maar: ‘’The two-piece Juice features a low dimple count of 312, representing an all-time low dimple count of any Nike Golf ball. Its low dimple count and high velocity core all combine to maximize carry, increase hang time and minimize drag, translating to greater distance.’’ Juice ‘m of hengst ‘m, want,

ook uit de reclame: ‘’This ball could be an important remedy for those golvers in need of confidence on the golf course.’’ Ze schieten die harde Juice 312 lekker door van alles en nog wat, inclusief een potje mayonnaise, een Lava-lamp en, makkie, een verjaarstaart. Meer over dat balletje hier. Bron: Dutch Cowboys.

Lees ook:Hoe Volkswagen goede reclame maakt voor parkeerhulp-extra
Lees ook:Ophef over ‘Winning takes care of everything’-reclame Tiger Woods en Nike
Lees ook:John Heitinga speelt graag met leer onthult spotje Nike
Lees ook:‘Just like a Golf’-spotje Volkswagen krijgt reclameprijs
Lees ook:Nike met prachtige hybrides in videopromotie Air Max

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.