Yahoo-baas: ‘Groei internetadvertenties onderschat’

De potentiële groei van de internetadvertentiemarkt is onderschat omdat bij de voorspellingen geen rekening is gehouden met adverteren op video’s, sociale media en mobiele telefoons. Dat zei vandaag in Londen Terry Semel, de hoogste baas van Yahoo. Aldus de onlinedienst van De Telegraaf.
Volgens Semel is bij de voorspellingen voor online adverteren alleen rekening gehouden met grafische advertenties en zoekadvertenties. ‘Video wordt zoals jullie allemaal weten een grote factor op internet’, aldus Semel tijdens de Internet Advertising Bureau Engage 2006 conferentie. ‘Het zal overal aanwezig zijn op internet en er zullen goeie manieren ontstaan om te adverteren.’

Lees ook:Angela, Ali, Gordon, Candy starten vanavond met X Factor
Lees ook:Special Olympics Sporters worden bedankt in advertentie
Lees ook:X Factor terug met hulp van over-the-top reclamepromo
Lees ook:Niet bureau, maar Tien maakt crossmediale campagne Nokia N95
Lees ook:Toch geen love story in NS-commercial met Leonard Cohen ontdekte Linda

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.