Bavaria kondigt overname Palm aan met mooie inhaakreclame

Als dat beursfondsen waren geweest, en dat zijn ze gelukkig niet, had dit nooit gekund: de overname door Bavaria van het Belgische Palm aankondigen met fraaie inhaak-commercial. Te veel mensen zouden voorkennis van het fusie’geheim’ hebben gehad. De ‘Brabantse familiebrouwers’ bundelen krachten en versterken portfolio, zeggen ze trots. ”Een samenwerking tussen twee familiebrouwers met een

gemeenschappelijke achtergrond en een gedeelde passie voor bier. Dat betekent meer biermerken en -soorten onder één organisatie – voor ieder moment een passend biertje!” Klinkt goed.

Lees ook:Wonderlijk gedoe met flesjes Amstel-bier (nee, daar krijg ik geen trek van)
Lees ook:Theaterreclame: afbeelding Froger op Dommelsch
Lees ook:Heg trimmen met helicopter – ook dat kan in spotje Bud Light
Lees ook:Het blondje, de dronkelap en … Birra Moretti
Lees ook:Het onverwacht boeiende leven van een flesje San Miguel-bier

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.