Ziggo Dome viert vernieuwde website met VIP-actie en inhaak-advertentie

Ziggo siteWhooHoo zegt Ziggo. Vandaag lanceert het bedrijf de -het lijkt wel reclame, haha- ‘compleet vernieuwde’ website en dat wordt gevierd met een actie. Dat meldt een inhaakadvertentie van een hele pagina, en een opvallende, in De Telegraaf vandaag (KLIK erop om te vergroten). Geestig: niet op die nieuwe site, maar op de Ziggo Dome Facebook-pagina moet je kijken als je mee wilt doen aan een bijzondere winactie. Je maakt kans op ‘V.I.P. kaarten’. Over de nieuwe site: ”Op deze geheel vernieuwde en unieke website  ziggodome.nl staat ‘beleving’ centraal. De totale ‘customer journey’ is in kaart gebracht, waardoor jij informatie voorgeschoteld krijgt die past bij jouw smaak. We laten fans hun mooiste momenten met ons delen. Zowel in de Ziggo Dome, als online doen we er alles aan, om de fan de ultieme live beleving te bieden.” WhooHoo, wat een prachtig reclametaaltje ;-) .

Lees ook:Concert Beyoncé in Ziggo Dome 22 april meldt advertentie
Lees ook:Mensen houden van muziek en Ziggo ook zegt nieuw spotje
Lees ook:Verkoop Ziggo-concert BLØF start a.s. zaterdag
Lees ook:Nodig? Nog wat reclame voor European Music Awards MTV
Lees ook:Zanger Lenny Kravitz paradeert op reclame affiche

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.