Alle bezoekers en betrokkenen SAIL Amsterdam ‘enorm bedankt’ in advertentie

Even niet bescheiden zijn mag wel een keertje, moeten de verantwoordelijken achter deze inhaak-advertentie hebben gedacht. En terecht. ”SAIL Amsterdam was 5 dagen lang het nautische mSAIL zegt dankiddelpunt van de wereld,” luidt de eerste zin van uiting van een hele pagina vandaag in De Telegraaf, een van de ‘Friends’ van het evenement, vandaag (KLIK erop om wat te vergroten). ”Bijna 2,3 miljoen bezoekers genoten van de prachtige Tall Ships, optredens en unieke sfeer. Bedankt voor uw komst en enthousiasme! Grote dank aan iedereen die deze 9e editie van SAIL mogelijk heeft gemaakt: alle deelnemende schepen, bemanningsleden,gemeente Amsterdam en stadsdelen, alle veiligheidsdiensten, onze sponsoren (onderverdeeld in vier F-jes: Friends, Family, Fans en Fellows), official suppliers, partners, SAIL-medewerkers, bewoners en vrijwilligers.” En uiteraard: ‘TOT ZIENS BIJ SAIL AMSTERDAM 2020 !’ De organisatoren kunnen met recht trots zijn op SAIL dit jaar; ik vond het een grandioos festijn. En ik heb alleen maar langs de kades gewandeld, kun je nagaan.

De andere ‘Friends’, de hoofdsponsors, zijn naast de wakkere krant de Staatsloterij, Delta Lloyd, KPN en ING.

Lees ook:Sail dankt ‘al haar betrokkenen,’ Amsterdam bedankt Sail
Lees ook:Burgermeester Van der Laan start aftelklok SAIL op digitale billboards Interbest
Lees ook:Dichter bij Sail komen dan De Telegraaf doet kan niet claimt advertentie
Lees ook:Sail Amsterdam komt er weer aan – de promo’s
Lees ook:Sail ING Pirateneiland nu al in 3D als advertentie in krant

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.