Film Festival-campagne brengt fans dichter bij de sterren

In Utrecht is van 24 september t/m 3 oktober weer een nieuwe editie van het Nederlands Film Festival. Op het festival worden verbinden gelegd, meldt het persbericht van vanochtend: ”Tussen filmmakers en publiek, tussen fans en acteurs, regisseurs en recensenten, maar ook tussen culturen, leeftijden en werelden. De Nederlandse film is, net als Nederland, kleurrijker dan ooit. En die diversiteit gaan

nff_01 nff_02

we dit jaar vieren. Het Nederlands Film Festival is er immers voor álle Nederlandse filmliefhebbers.” De campagne is weer gemaakt door reclamebureau KesselsKramer.

Posters en Film Karaoke
Naast een printcampagne, waarbij de ontmoeting tussen acteurs en hun fans centraal staan, kan het publiek beroemde Nederlandse filmscènes zelf inspreken op het online platform Filmkaraoke.nl. Op de website staan een aantal scènes uit bekende Nederlandse films, die mensen kunnen ‘naspelen’ en inspreken. Hun eigen versie kunnen ze delen via social media. Tot aan het einde van het festival worden iedere week nieuwe scènes toegevoegd die mensen kunnen inspreken.Op het festival komt een speciale filmkaraoke-booth te staan, waar het publiek zich van zijn beste kant kan laten zien. De campagne wordt ondersteund door bioscoopcommercials. Aldus het persbericht.

nff_03

Lees ook:Bedankt-advertentie van Het Nederlands Filmfestival
Lees ook:Die andere Kim en Daniël gaan ook naar het Film Festival
Lees ook:UPC-spotje promoot Nederlandse film voor Film Festival
Lees ook:Nederlands Film Festival bedankt iedereen in advertentie
Lees ook:En wij feliciteren ook Marathon-regisseur Diederick Koopal

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.