‘Because Fútbol.‘ Hyundai, de officiële partner van het WK, wilde eens niet met alleen een auto als inhaker komen. Om in te zetten in tal van landen. Vandaar de ondertiteling, die zelfs in de VS te zien is; een unicum, schijnt. Dit leek ze wel een aardig idee voor een commercial. Over de baby boom negen maanden later. Geinig. De relatie met de adverteerder? Feesten doe je met Team Hyundai uit de VS. Ook als
de baby… Maar laat ik nou denken dat er over negen maanden juist veel minder baby’s worden geboden. Omdat mannen met hun gedachten nu heel ergens anders bij zijn. Niet alleen bij voetbal. Ook bij bier
Lees ook:Die superpower Exobaby in dat Hyundai-spotje ben jij
Lees ook:Wijze lessen voor sportbaby’s Neymar Jr, Serena Williams, LeBron, Mo en Zhou in superspotje Nike
Lees ook:Een baby èn een poes in spotje eTrade, succes verzekerd?
Lees ook:Pa en ma worden weer babies in spotjes online winkel Egg
Lees ook:Reclamestunt met babyledikantjes Valentijnsdag IKEA US