Lidl stunt met Consumentenbond onderscheidingen koffie cups in reclame

Lidl koffie stuntOh, wat zijn ze trots, en terecht. En blij met de Consumentenbond en editie mei van de gids, met tests van koffie cupjes, uiteraard geschikt voor Nespresso-apparaten.Lidl pronkt bovenaan de tabel en krijgt als enige zowel het predicaat Beste uit de test als Beste koop.’ En dan gooien ze er meteen een tijdelijke prijsstunt tegenaan, blijkt vandaag uit inhaak- advertenties in De Telegraaf en haar gratis zusterbladen (KLIK op afbeelding om wat te vergroten). Alle combinaties -de drie smaken zijn Classico Espresso, Ristretto Espresso en Azzurro Lungo- van het mij volstrekt onbekende merk Bellarom mogelijk, maar slechts geldig t/m zondag 1 juni: twee pakken (=20 cups) voor €3. Van de ‘hoogste kwaliteit koffiebonen en 100% Arabica’ meldde een eerdere folder. Oja, op=op geldt voor de vandaag aangekondigde actie van Lidl.

Lees ook:Nieuwe koffiewerelden ontdekken met reclame van Nespresso
Lees ook:Zegt Arie Boomsma GpiepVpiepDpiep in L’Or Espresso spot?
Lees ook:Eredivisie Pro-voetbalmanagersspel strooit met prijzen meldt advertentie
Lees ook:Net zo 500, maar dan groter, zegt advertentie over Fiat 500L
Lees ook:Citroën DS3-reclame haakt in op moeizame kabinetsformatie

Eén reactie op “Lidl stunt met Consumentenbond onderscheidingen koffie cups in reclame

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.