Tientallen bebrilde Nederlanders in ‘Goeie actie van Giel’-advertentie Pearle

We willen hem bedanken voor het starten van de Dag van de Bril,” zegt opticiënsketen Pearle in een advertentie vandaag in de gratis dagblad Sp!ts en Metro. En: ‘Goeie actie van Giel.’ Ik heb wat gegoogled, maar kon niets over die actie, anders dan dit verhaal bij de organiserende VaraPearle dag van de bril met giel/3FM. Slim ingestoken bij een Publieke Omroep door een commerciële leverancier? Of door Giel Beelen helemaal zelf bedacht? Boeiend. De concurrentie in de opticiëns branche is moordend, dus grijpt Pearle de kans aan om een eigen kortingsactie aan te prijzen in de advertentie (KLIK erop om wat te vergroten): ”Wij zijn ook trots op onze brillen…en heel wat Nederlanders zo te zien ook! Nog niet trots op je bril? Kom langs en ontvang 10% korting op een complete bril. Geldig t/m 14-4. Vraag naar de voorwaarden”.

Lees ook:Oom agent stopt snelheidsduivel in nieuw spotje Pearle
Lees ook:Na de bom, de bankoverval in spotje van Pearle
Lees ook:Pearle komt met leuke WK Voetbalinhaker Brazilië-Nederland
Lees ook:Huilende Oranjefan in WK-inhaker Pearle met vandaag een ‘alles verhullende’ zonnebrilkorting
Lees ook:Man met baard in ‘aandacht’-spotje Eye Wish Opticiëns

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.