Epke Zonderland om droom gestrikt voor spotje Volkswagen

Wedden dat-ie ook jarenlang pindakaas van Calvé heeft gegeten? Epke Zonderland speelt de hoofdrol in de nieuwe Volkswagen-commercial, net op de buis voor de Olympische Spelen volgende maand. Hoewel turnen op ijs of in de sneeuw niet op het programma staat in Sochi, toch een inhaker. In het spotje -muziek Dream On van Nazareth- wordt Epke’s jeugddroom werkelijkheid en en passant de lange historie die de autofabrikant met Olympische sporters heeft, van 25 jaar, benadrukt. Onder meer door, als Partner in Sport van het Nederlands Olympisch team, een eigen auto ter beschikking te stellen aan Olympische atleten. De commercial is gemaakt door reclamebureau Achtung.

Lees ook:Randstad haakt in op Epke Zonderland Sportman van ‘t Jaar
Lees ook:Reclamegeld taboe voor Chinese Olypische sporter
Lees ook:Speciaal voor vrouwen: Epke Zonderland in M Line-spotje
Lees ook:OS Londen: campagne voor Olympische ‘geluids’-VW Up!
Lees ook:Donorcampagne ´Ja of Nee´ haakt leuk in op OS Londen

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.