Knappe interactieve ode aan Mandela van The Economist

Mandela ode The EconomistMandela’s Walk.’ Het gezaghebbende Britse weekblad/site The Economist maakte een unieke, interactieve ode aan Nelson Mandela, samen met reclamebureau AMV BBDO London en de Zweedse filmproductie maatschappij ACNE met regisseur Anders Jedenfors.  Mensen lopen in een open veld om daar spullen te deponeren als herinnering. Die data waarop je moet klikken leiden je naar artikelen in The Economist over de periode Mandela en Zuid-Afrika. Een ode, maar ook eigen reclame, dus. Ik kan het filmpje van anderhalve minuut hier niet embedden/laten zien, helaas, dus KLIK HIER.

Lees ook:Reclametrailer Long Walk To Freedom met Elba als Madela
Lees ook:Jack Johnson en Ben Harper zingen ‘Two Hands’ voor Mandela-campagne
Lees ook:Ook Havaianas haakt in op WK Voetbal (met sandalen, ja)
Lees ook:Ode aan Mandela in U2 promonummer ‘Ordinary Love’
Lees ook:Aandelen, vastgoed, hoe lang blijf je erop zitten, vraagt The Economist

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.