Een opmerkelijk samenwerking per advertentie gemeld in een krant vandaag. Door Lidl, met Metro. Als Sinterklaas/Kerstinhaker. Die tv-campagne van Dela met de mooie woorden voor het te laat is heeft heel wat navolging gekregen. De tekst hiernaast: ”Ken jij iemand, waarvan je vindt dat hij of zij zeker bedankt mag worden voor hetgeen hij of zij heeft gedaan voor een familielid, voor de school, voor de buren of voor wat dan ook… Geef hem of haar dan nu op via metronieuws.nl/lidl. Wie weet lees jij het verhaal van jouw Lidl Helper terug in Metro en verdien jij een Delicieux kerstpakket aangeboden door Lidl!” KLIK op advertentie om wat te vergroten.
Lees ook:Lidl werft management trainees via advertentie
Lees ook:Sonja Bakker bevalt eerst van Bram, baart dan Lidl-boek
Lees ook:Als inhaker kiest Lidl de BBQ en Kruidvat de zon (maar zet ook moeder in het zonnetje)
Lees ook:50 châteauwijnen gaan in de reclame bij Lidl
Lees ook:Vlak voor regen en storm maakte Impliva reclame voor stormparaplu’s