Spotje frisdrank aangepast aan Wimbledon winst Murray

De moeite van het wachten waard… Het Engelse frisdrankmerk Robinsons, al 35 jaar betrokken bij het Wimbledon-evenement, maakte lanceerde 1 juni 2009 een speciaal spotje als inhaker. Een stel nou dat we Wimbledon winnen filmpje, genaamd Imagine. Na de winst van Andy Murray gistermiddag werd het einde van de commercial met vooruitziende blik ge-update door het reclamebureau BBH London. Mooi gedaan en heel alert natuurlijk; klant ook blij. ”This updated version of the spot has been described by BBH as ‘the ad we’ve been hoping to run for four years’ and ends with the tagline, ‘worth the wait, wasn’t it?’ Meldt Ibbonline. Onderaan het oorspronkelijke spotje. Met dank aan Charles Giesberger.

Lees ook:Microsoft moderniseert logo voor ‘t eerst in 25 jaar (spotje)
Lees ook:Sterk: reclamebureau zoekt klant na ‘verlies’ van OS Londen
Lees ook:Spotje McDonald’s-klassieker uit 1955 in Miami opgenomen
Lees ook:NL Alert Controle Bericht op 7 december meldt spotje Rijksoverheid
Lees ook:Gepikte advertenties, geïnspireerd door, of gewoon toeval?

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.