EK ‘Octopus Paul’ gezocht als reclame Kinderboerderij De Pijp

Holland’s Next Octopus Paul.’ Ha, weer een verkiezing, maar nu van een beest. Ter promotie van Kinderboerderij de Pijp in Amsterdam organiseert reclamebureau FHV BBDO een zoektocht naar het Nederlandse equivalent van Octopus Paul, meldt de Adfo-site vandaag. Tijdens het WK voetbal voorspelde de Duitse Octopus Paul steevast de goede wedstrijduitslag. Twaalf beesten op Kinderboerderij de Pijp strijden om de Nederlandse titel Holland’s Next Octopus Paul. Op deze website en via Facebook kan heel Nederland de kandidaten volgen en zelf voorspellen wie de grote helderziende winnaar wordt. Voorspelt een beestje goed, dan blijft hij in de race. Zo niet, dan valt hij – hoe knuffelbaar misschien ook – af. Holland’s Next Octopus Paul is een initiatief van twee reclamemakers van bureau FHV BBDO, Daniel Samama en Tim de Waard, terpromotie van die kinderboerderij ”en indirect alle kinderboerderijen in Nederland. De talentenjacht met een knipoog moet laten zien hoe leuk kinderboerderijen zijn en wil kinderboerderij de Pijp helpen in de zoektocht naar meer bezoekers, vrijwilligers en donaties.” De actie kwam mede tot stand door bijdragen van Caviar en Digital Studio US Media. Leuk!

Lees ook:Bavaria bedankt Oranje, en octopus Paul ook, in WK-inhaker
Lees ook:Octopus Paul begint reclamecarrière bij verzekeraar Geico
Lees ook:De octopus, de mooie meid, de clever guy en de Pepsi Max (spotje)
Lees ook:Finger Salsa Workout op je toetsenbord: reclame Holland Casino
Lees ook:Ongeluk in scène gezet vanwege voetbal, door Pepsi Max

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.