Microsoft speelt met advertentie in op zorgen rond Google’s verzamelwoede

‘Gone Google? Got Concerns? We have alternatives.’ Boeiend. Bij monde van Frank X. Shaw, Corporate Vice President, Corporate Communications, Microsoft, wordt bijgaande dagblad-advertentie aangekondigd op het officiële blog van de softwaregigant. Helaas is de advertentietekst niet te lezen, daarvoor onze excuses. We speuren nog naar een leesbare versie. Microsoft speelt in op Google’s verzamelwoede wat betreft mogelijk privacy-gevoelige gegevens van gebruikers ten behoeve van adverteerders, teneinde reclame-inkomsten te verhogen. Shaw noemt Hotmail, Bing, Internet Explorer, Office 365 en (Privace) Tracking Protection als alternatieven, die ook in de advertentie worden vermeld. Op het Microsoftblog besluit Shaw geestig: ‘‘If you haven’t tried these Microsoft products and services, give ‘em a shot. If you’ve tried them before and moved on, come on back. We’ve left the light on for you. ;-) ” Met dank aan twitteraar/reclameman YonaHummels voor prachttip.

 

Lees ook:IE 10-spotje van Microsoft drijft spot met oudere versies
Lees ook:Zoekmachine-oorlog: Microsoft’s Bing concurreert met Google
Lees ook:‘It’s time to Bing and decide’ zegt Microsoft in nieuw spotje …
Lees ook:Adidas eerste klant Microsoft Advertising op Live, Hotmail en MSN
Lees ook:Thelma & Louise en Easy Rider basis voor leuke spots Bing

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.