De dagbladinhaker van het Spaanse automerk Seat op de eveneens Spaanse Sint had ik gemist, moet ik bekennen. Werd erop geattendeerd door de site van dagblad marketingclub Cubuco die verder winterinhakers op een rij zet die hier al te zien zijn geweest. Alleen, ik snap ‘m niet. En op de QR code inzoomen werkt niet met deze afbeelding, waarvan ik de tekst trouwens niet kan lezen. Ook niet op de Cebuco-site. Jammer. En niet handig. Zo lijkt mij dit namelijk meer op een inhaker als de Sint weer terug is naar Spanje -gebruikt paard te koop- en dat kan toch niet de bedoeling zijn geweest van deze boodschap. PS Pas als je dit filmpje hebt gezien, snap je de uiting, bedoeld als teaser, en om door te klikken. Geestig!
Lees ook:Advies aan de Sint: Vodafone’s iPad als Het Grote Boek
Lees ook:Reclame Code Commissie moet oordelen over ‘enge’ affiche en trailer speelfilm Sint van Dick Maas
Lees ook:Sint dichterbij dankzij Nokia’s Lumia 1020 zoom smartphone
Lees ook:‘Er zijn Spanjaarden waar we wél van houden’ haakt Seat in op verloren finale WK Voetbal
Lees ook:Sint zelfs gebruikt voor reclame doorstroming op de weg
Andere leuke inhaker op het sinterklaas feest: http://youtu.be/-yDZCgLGD5A Alle reclameklassiekers komen voorbij maar nu met de Sint in de hoofdrol!
@ArthurBP: Zag je, ik heb er maar meteen een kwisje van gemaakt gisteren: http://reclamewereld.blog.nl/varia/2011/11/29/zes-sint-dringt-klassieke-commercials-binnen-welke-merken