Als banner zag ik ‘m al langs komen, aardig bedacht deze inhaker op Koninginnedag van Heineken. Straten en pleinen worden alweer afgeplakt voor de vrijmarkt. Iedereen wil natuurlijk de beste plek bezetten. Maar er is eigenlijk maar één plek die je echt bezet moet houden op Koninginnedag, bedacht reclamebureau TBWA\Neboko voor hun bruisende account. Oók een handige tip voor een glas witte wijn natuurlijk (we moeten natuurlijk objectief blijven bij Reclamewereld
Lees ook:WK/Oranje: ‘We zullen tot de bodem moeten gaan mannen’
Lees ook:Leon verrast door pa met Heineken Home Makeover
Lees ook:Koninginnedag: dienstregeling van de NS per advertentie
Lees ook:Gouden Loeki winnaars voorronde AUGUSTUS: Suzuki, KPN en ABN Amro
Lees ook:AH supermarktmanager Harry speelt Beethoven’s 5e in glazensparen-spotje
Tsja,
Actueel is de reclame wel; leuk vind ik hem persoonlijk niet: Koninginnedag (en de bijbehorende vrijmarkt in Amsterdam) zijn al vele jaren voor mij een reden om verre van Mijn Hoofdstad te blijven…
Toch moet ik altijd weer denken aan de opmerking van die oude Amsterdammer, waarmee ik al vele jaren geleden op een brug in de De Clerqstraat liep: “BEZET” is toch al ** jaren geleden?
Tóch ben ik benieuwd wat het “reclameburo van Centraal Beheer” met Heineken zou realiseren…