Campagne voor orgaandonatie Reborn to be Alive in wachtrij voor Apple Store Brussel‏

Some people wait for a gadget, others wait for their life. And you, what are you waiting for?‘ Sterke actie in Brussel van Reborn to be Alive. Ze lanceerden een campagne voor orgaandonatie in de wachtrij voor de Apple Store daar, een idee van het Belgische reclamebureau Duval Guillaume. Zie bijgaand filmpje. “Ieder jaar sterven er mensen die niet op tijd een orgaantransplantatie kunnen ondergaan,” zegt de organisatie. Om aandacht te vragen voor de problematiek, deden drie mensen die

wachten op een orgaan (of die gered zijn door een donor) de wachtenden voor de Apple Store een bijzonder aanbod: zij zouden in hun plaats wachten, want ze zijn het wachten gewoon. ”De enige wederdienst: de mensen in kwestie moesten zich registreren als donor. De boodschap liegt er niet om: één orgaandonor kan tot 8 mensenlevens redden. Elke registratie is dus meer dan nuttig.”

Lees ook:Hoe kom je dat blonde stuk binnen? Als orgaandonor misschien …
Lees ook:Samsung lokt mensen uit de rij bij Apple (met Galaxy Note)
Lees ook:Carlsberg spooft Apple Store in spotje voor nieuw cidermerk
Lees ook:Is dit de beste fake Apple iWatch-commercial ooit gemaakt?
Lees ook:Orgaan donoren gevraagd met zeer indrukwekkend spotje

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.