Exclusieve skateboards en Wakawaka-lamp in de reclame van Pluk

Pluk goed verhaalNiet die 10 ‘exclusieve’ skateboards trokken mijn aandacht en evenmin die Wakawaka-lampen met korting, wel de naam van de adverteerder, namelijk Pluk. Met daarachter: goede deals, goed verhaal. Over plukken gesproken: deze advertentie plukten we donderdag uit de Volkskrant (KLIK erop om te vergroten, waardoor tekst leesbaar wordt). Niet de zoveelste Groupon-achtige aanbieder. Pluk blijkt onderdeel van Duurzaam Doen, een initiatief van het Ministerie van Infrastructuur en Milieu, Milieu Centraal enNatuur & Milieu. Klinkt goed, dus, maar of het ook goeie deals zijn van Pluk kunnen wij niet beoordelen bij Reclamewereld. Daarover schrijven wij niet, want alleen maar over reclame. ”Iedereen wil een goede deal. Bij Pluk hebben die deals ook een goed verhaal,” begint de tekst van de advertentie.

Lees ook:Bijna gemist: het is de Week van de Europese Afvalvermindering zegt Pluk-advertentie
Lees ook:Reacties op verhoging snelheid autowegen gevraagd door Rijks in advertentie
Lees ook:Toeristische zeiltocht naar Antarctica mag van overheid meldt advertentie
Lees ook:Reclame voor Week van de Energierekening, die is er ook
Lees ook:Sint zelfs gebruikt voor reclame doorstroming op de weg

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.