Rokjes opgevolgd door moderne mannen in nieuwste spotje van Axe

Unilever-merk voor mannen Axe heeft het (reclame)roer omgegooid. Reclamebureau 72andSunny Amsterdamshifts AXE away from chasing skirts to focus more on guys’ own self-image with the new “Find Your Magic” campaign,’ meldde site Co-create, waar je het hele verhaal achter de wijziging kan lezen. Het is mooi geweest met sexy grapjes, Axe neemt de ‘self-confidence building‘ aanpak over van

vrouwenmerk Dove, overigens ook een merk van Unilever. Axe senior marketing director Matthew McCarthy geciteerd door Co-create: The message behind “Find Your Magic” is about guys finding what makes them unique.’ Vooral jongemannen laten zich niet meer beperken door waar ‘the guy’ in het verleden voor stond, zegt hij. “What we’ve found is that it’s an incredible time of change for guys, one filled with a lot of opportunities.” Goeie commercial is het geworden en inderdaad – anders.

Lees ook:Bob de Drag Queen in Find Your Magic-spotje Axe
Lees ook:Wat! Niet sexy is deze Axe White Label-commercial
Lees ook:Korreltje zout nodig voor spectaculaire reclame van DC Shoes
Lees ook:Merk Schiaparelli terug op Paris Fashion Week meldt promo
Lees ook:Al Pacino & Cristopher Walken in Stand Up Guys (promo)

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.