‘Rommelblindheid’ aangepakt in Ikea-spotjes

Rommel van anderen is één van de grootste ergernissen, meent Ikea te weten. Vandaag de Dag Rommel-campagne die begint met dit spotje, waarin een blogger de rommel in huis aanpakt. Sluit goed aan op die totaal andere, maar zo prachtige Engelse commercial van Ikea, over de vliegende T-shirts op zoek naar goeie

kastruimte. ”Rommel van onszelf zien we meestal niet. Rommelblindheid noemen we dat.” Vandaar die helpende hand in de door reclamebureau Lemz gemaakte low budget-campagne, waarin ieder week een andere ruimte in huis centraal staat – èn een andere blogger of vlogger. Als ze hier maar wegblijven! ;-)

Lees ook:Dringende oproep IKEA in krant: lever oude catalogus in
Lees ook:Ode aan de alledaagse producten van Ikea per spotje
Lees ook:Glasscherven in haringpot – Ikea met recall-advertentie in krant
Lees ook:IKEA-campagne stuurt mensen eerder naar huis
Lees ook:Richt Barack Obama’s Oval Office in met IKEA-meubilair

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.