Maak liefde, geen oorlog zegt spectaculair spotje Axe Peace

Het sterkste wapen voor meer PEACE is meer liefde‘, meent Axe, het merk van Unilever, te weten. En zeggen ze John en Yoko na. Groot gelijk. Vandaar de lancering, met onder meer deze spectaculaire commercial, van een serie Axe Peace-producten. Het persbericht: ”Kan aantrekkingskracht tussen mannen en vrouwen de wereld verbeteren? Talloze artiesten, kunstenaars en politici zijn overtuigd van wel. Het duo John Lennon en Yoko Ono organiseerde in de jaren ’70 al hun legendarische Bed-In actie om

aandacht te vragen voor peace. Anno 2014 is hun statement voor veel mensen nog een inspiratiebron. Zo ook voor AXE, dat een lijn aan mannelijke verzorgingsproducten lanceert die bijdraagt aan meer liefde en verdraagzaamheid: Axe Peace. Het merk brengt mannen en vrouwen bij elkaar en zet deze kracht in om een statement te maken voor peace: Make Love Not War.” De commercial is gemaakt door reclamebureau BBH London en geregisseerd door Rupert Sanders. Bron: rechtstreeks.

PSLeuk blog, Reclamewereld?

Lees ook:‘Get in Bed for Peace fotopetitie’ Axe: meedoen kan t/m zaterdag
Lees ook:Prachtige vrouwen in Diesel’s nieuwe spot voor Feel for life-parfum
Lees ook:Laat haar zien hoe je in elkaar zit adviseert Axe in spotje
Lees ook:Vrouwen verdienen 17% minder dan mannen in EU meldt advertentie van Europese Comissie
Lees ook:Het ene reclamebureau lanceert condooms, de ander koekjes

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.