Glimlach voor bijtellingspercentages als reclame van Fiat

Fiat met glimlachFiat is klaar voor 2014. Want met een bijtelling van 14% op de Fiat Panda, Punto en 500 en 20% bijtelling op de 500L en 500L Living, begint u het jaar met een glimlach.” Meldt de aantrekkelijk ogende advertentie van het Italiaanse automerk vandaag in de gratis dagbladen Metro en Sp!ts (KLIK erop om wat te4 vergroten). ”En als u weet, dat vanwege de lage CO2 -uitstoot, u ook nog kunt rekenen op een lage BPM voor alle modellen, dan wordt uw glimlach alleen maar breder. En ook die is standaard.” Onderaan wat kleine lettertjes. Zoals: ”De verbruikscijfers zijn gebaseerd op de officiële Europese testmethode. Het daadwerkelijk verbruik hangt mede af van de omstandigheden en uw rijgedrag. Wij adviseren Het Nieuwe Rijden, zie ook Het Nieuwe Rijden voor handige tips om zuiniger te rijden.”

Lees ook:Fiat 500 presenteert nieuwe TwinAir-motor in advertentie
Lees ook:Vrijdag 13 april is DS-spotdag meldt Citroën in advertentie
Lees ook:Vechtreclame Fiat Panda gericht tegen Franse merken
Lees ook:Fiat plaagt IKEA met Paasinhaakreclame 500 C-model
Lees ook:Stopt u ook met roken in 2011? Vraagt ons … Volkswagen

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.