Opstaan zoooo moeilijk zegt spotje Philips Wake-up Light

The hardest part of the day’ heet deze grappige, maar wat te lange commercial over de man die ‘s ochtends zó moeilijk kan opstaan, dat hij maar niet meer probeert. En dan is er de nieuwe Philips Wake-up Light, dat een combinatie van natuurlijk licht en geluiden inzet om je uit bed te krijgen. Op haar site claimt Philips dat 92% van de gebruikers prettiger wakker wordt ermee. Het reclamebureau achter het in Barcelona opgenomen filmpje is Taxi Amsterdam en de regisseur René Nuijens. Bron: rechtstreeks.

 

Lees ook:‘The Gift’ van Erik Rinsch, Ridley Scott en Philips Cinema
Lees ook:Doe er niet aan mee, koop geen plofkip – spotje Wakker Dier
Lees ook:Tour de France van start: de oude inhaker van Radio 1
Lees ook:Zaterdag El Clásico-dag en Audi haakt in op Barça-Real
Lees ook:‘We hebben twee jaar op dat schip gewacht’ (leer je vrienden kennen met Carling-bier)

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.