”Ah, das leuk, een dierenmasker. En een gratis tweede kaartje voor de dierentuin. Bij besteding vanaf 5 euro.” Tja, en dat was het dan, de uitjes-commercial, nee, Uitjes-commercial van McDonald’s. Nu eens een keertje een filmpje hier getoond dat mij niet aanspreekt. Heb ‘m aan een paar mensen laten zien en die kregen eerst, net als ik, een heel gênant gevoel, en daarop zitten we niet te wachten. Past daarna komt de a-ha. En stuurt dit spotje kijkers spoorslags naar McD voor hamburgers, friet & McFlurry – en dus vrijkaartjes? Ik weet het niet. Maar misschien zet ‘het kijkerspubliek’ de harige aap-spot wel op de longlist voor de komende april of mei-stemming van de Gouden Loeki’s, want zo grappig. Je weet maar nooit. Ben benieuwd. Het reclamebureau erachter is TBWA/Neboko.
Lees ook:Niks ijs, dooi, maar de ‘Winterweken’ van McDonald’s gaan gewoon door
Lees ook:Suzuki Alto, AH Hamburgers, Pearle-sale: juli-nominaties Loeki
Lees ook:Roodkapje en de boze wolf als reclame voor Remington
Lees ook:Boyband Be Brave zingt in aardig spotje McDonald’s
Lees ook:Dom blondje, big boobs en de verdwenen patat (hamburgerspotje Nando’s)
Nou, ik denk het niet. Het kijkerspubliek is niet gek:
https://mobile.twitter.com/pauldeleeuw1962/status/322786111594315777
@Sylvia: Dank je zeer dat je dit even meldt.