Scientology Kerk komt met commercial over ‘Knowledge’

Remember Tom Cruise? De immer mysterieuze en  controversiële Scientology Church -lees er meer over op haar Amsterdamse site- dook ineens op tijdens tijdens de Grammy Awards en de Super Bowl. In de reclamezendtijd, wel te verstaan. Met de infomercial Knowledge, een beetje van de Think Different-campagne van Apple afgekeken. Meldt AdAge. In de overlees de tekst van het filmpje. SC-watchers zeggen dat de hersenspoelkerk juist nu naar buiten treedt als reactie op verschillende weinig positieve boeken die er onlangs in de VS over zijn verschenen. En om leden te behouden en ze aan te sporen om meer geld te investeren in het goede doel ;-)

To the curious.
The inquisitive.
The seekers of knowledge.
To the ones who just wanna know.
About life.
About the universe. About yourself.
Not cute questions.
Big questions, ones that matter.
To the rebels, the artists, the free thinkers and the innovators.
Who care less about labels and more about truth.
Who believe non-conformity is more than a bumper sticker.
That knowledge is more than words on a page.
You’re young.
You’re old.
You’re powerful beyond measure and the fuel of that power is not magic or mysticism, but knowledge.
The things you see.
The things you feel.
The things you know to be true.
Sure, some will doubt you.
Let ‘em.
Dare to think for yourself.
To look for yourself.
To make up your own mind.
Because in the eternal debate for answers, the one thing that’s true is what’s true for you.

[PS]

 

Lees ook:We moeten véél vaker dom doen van Diesel
Lees ook:Spoof Apple-commercial halt top-5 bij GeenStijl
Lees ook:Jaap Jongbloed en Pom Zwart in spotjes Free a Girl
Lees ook:Dode Beatle John Lennon in spotje voor One Laptop Per Child-organisatie (de XO)
Lees ook:Grote prijs voor Sony PlayStation-commercial ‘Double Life’ van 1999

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.