ING PB-reclame vergelijkt ‘niet zo chic’ met concurrentie

Om precies te zijn, want dat kan niet in een kop: ING Private Banking publiceert een paginagrote advertentie vandaag met daarin een kosten- en rendements- vergelijking vermogensbeheer. De andere twee banken waarmee het zichzelf vergelijkt zijn Van Lanschot en ABN Amro MeesPierson. Opmerkelijk. Bron: Beleggers Belangen. En, surprise, surprise: Oranje is ING wint. De pagina staat vandaag in De Telegraaf. KLIK erop om wat te vergroten. ‘Vergelijken is misschien niet zo chic, toch adviseren we u om het wel te doen.’ Niets mis mee, toch? Mits de vergelijkingen kloppen, en dat zal vast het geval zijn,zo verstandig is ING wel. PS Excuses dat veel niet goed te lezen is na de klik.

Lees ook:NL Energie vergelijkt prijzen met Nuon, Essent en Eneco in reclame-uitingen in de dagbladen
Lees ook:‘Er valt nog veel meer te winnen’ zegt advertentie Oranjetrekking Staatsloterij
Lees ook:Is het herfst, komt Nissan met sneeuw-advertentie (over Around View Monitor)…
Lees ook:Choco aanval Dirk op Albert Heijn per advertentie na AH’s feestelijke bonbon actie vanwege fusie
Lees ook:Oranjedienstregeling op Koninginnedag als advertentie NS

2 reacties op “ING PB-reclame vergelijkt ‘niet zo chic’ met concurrentie

  1. Redactie, Michael

    @Krijn: Je schrijft: “Spelen met cijfers, categorieën en jaartallen levert verschillende resultaten op. Of de reclame van ING misleidend is? De Reclame Code Commissie doet daar alleen een uitspraak over na een klacht.” Als je zeker bent van je zaak, waarom dien je dan zèlf niet een klacht in bij de RCC?

      /   Beantwoorden  / 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.