Bobby Darin en Johnny Mercer zingen voor iPad mini

Introducing iPad mini. It’s every inch an iPad.’ Lekker swingend, met achter Bobby Darin en Johnny Mercer -wie kent ze nog- het prachtorkest van Billy May, klinkt, heel toepasselijk -en vrolijk- de song Two Of A Kind. Wel van vele decennia terug, wat niet gezegd kan worden van deze nieuwe commercials voor Apple’s iPad mini. Een hoogst verleidelijk ding en weer een hit-in-wording die ik onlangs grondig heb bestudeerd op het Leidseplein. Mijn iPad 1 vervangen door de nieuwste of een mini? Tja, that’s the question, die ik nog niet heb beantwoord. Hier twee mini spotjes dus en zowaar ook een printuiting: de mini zoals afgebeeld op de achtercover van Time magazine. Achterop de New Yorker staat-ie ook, minimalistisch als in alle Apple-uitingen. Het reclamebureau van Apple is TBWA\Media Arts Lab in de VS. Via AdAge en Creativity.

Lees ook:Kans op gratis iPad Mini meldt reclame van Sky Radio
Lees ook:Opa en kleine meid in lief Kerstinhaak-spotje iPad mini
Lees ook:iPhone 6, 6 Plus en Apple Watch: de commercials
Lees ook:Apple’s introductiespotjes voor iPad 2 en Smart Cover
Lees ook:Prijsaanval Amazon’s nieuwe Kindle Fire HD op Apple’s iPad

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.